top of page
  • Wix Facebook page

מילים מרפאות

עברו שנים רבות עד שהעזתי לומר על עצמי את המשפט 'אני אדם שכותב'.

האמת שתמיד כתבתי, מאז שידעתי להחזיק עט ביד וגם היום, בעידן המחשבים אני עדיין נהנית לכתוב עם עט ודף, 'אולד פאשן'.

כל כך הרבה פעמים אני מוצאת את הכתיבה מרפאת ולכן נהנית משילוב המילים - כתיבה מרפאת. בכתיבה אני יכולה להיות מי שאני רוצה, מה שאני רוצה וגם את. את יכולה להיות צופה מבפנים, מבחוץ, מהצד. את יכולה לנקוט כל עמדה שתרצי לתצפית על מה שקורה לך ובתוכך, על התגובות שלך ושל אחרים ולנתח הכל. קצת כמו מראה, מה שעולה בכתיבה הוא את ומערכת היחסים המתפתחת שלך עם עצמך, כאם לתינוק, כבת זוג או כחברה טובה. העיניים שלך הן אלה שמספרות את הסיפור אך גם אלו שיכולות לנתח ולבחון ובכך להעביר אותך תהליך משמעותי במשך ההריון והלידה.

הכתיבה מפגישה אותנו עם עולמנו הפנימי. היא אינה מיועדת לאנשים מסויימים כמו כתבי עיתונות, סופרים או משוררים, אלא לכל אחד מאיתנו. כתיבה היא אחת הדרכים לבטא את מה שעובר בראשנו ובנפשנו, היא מחברת אותנו להתבוננות פנימית, דרכה אנו נפגשים עם קשת הרגשות הקיימת בנו, חלומות, כעסים ותקוות. דרכה עולה בהירות בחיינו, בהירות על עצמנו.

במהלך הכתיבה אני מבררת לעצמי מי אני, מה אני רוצה או מרגישה ומדוע אני מגיבה בדרך זו או אחרת. הכתיבה הינה כלי יוצא דופן לגילוי עצמי ולה אלף פנים, שימושים וצורות.

אם את אוהבת לכתוב, אם תמיד רצית ולא ממש ידעת איך להתחיל, עצה אחת יש לי בשבילך, פשוט תתחילי. מצאי זמן מתאים, שקט מתאים ושבי לכתוב, חוויות מההריון, חלומות, סיפור הלידה שלך, כל אלה ועוד יכולים להיות עבורך אוצרות של ממש בעתיד.

bottom of page